Frasvåfflor och stel rumpa!

Allmänt / Permalink / 0
Väcktes av jesaja. Han hade satt sig upp i fotänden av sin säng, ryggen mot gaveln och tittade mot mig och orhan. Han log ett stort solskensleende när han såg mig. Jag tyckte han var så söt så jag ville väcka orhan. Men höll tillbaka den impulsen. Mycket möjligt han inte skulle bli så överförtjust!
 
Aaah min röv är död! Hur jag än sprang igår tog det ovanligt mycket. Brukar inte ha nå mycket träningsvärk. Kan också vara en kombination med att jag tränade ben och mage i förrgår! XD
Nu får röven vila, jag ska ta det lugnt. Eller rättare sagt, jag kan inte göra nåt. Stel som en pinne!
 
 
Natael ville ha pannkakor till frukost. Och självklart är jag alltid en tillmötesgående mor. Haha Pft..
Det blev frasvåfflor istället då det råder äggbrist här hemma.
 
Så nu är vi redo för den varma dagen och vad för äventyr vi kan tänkas hitta på.
Känner mig rätt pigg också trots att jesaja vaknade halv två och var skitglad. Låg och försökte prata med tungan utsträckt när jag skulle söva honom. Tog en timme att få honom att varva ner igen!
Till top