Midsommar i bilder

Allmänt / Permalink / 0
Hemma igen i egen säng. Sååå skönt. Vi är så trötta. Blev inte mycket sömn då vår luftmadrass visade sig vara trasig och läcka luft... XD kul överaskning mitt i natten! :(
 
Så vi är slut nu. Blir ju ingen vila heller när man är på en... Sån plats med barn och mycket folk!
 
Dagen har bestått av mer fiske. Jag och mamma hittade en mysig plats där vi drog upp abborre efter abborre. 
Det regnade en del och blåste men just där jag och mamma satt var det lä och ett tag var det rätt varmt. Mys!
 
Jag och orhan har mycket fisk hemma nu. Fint det. Abborre är gott. :)
Får se om vi får barnen att somna. Både Gabriel och Jesaja är onödigt pigga. XD just typiskt när vi är så slut!
 
Varning för bildbomb. I bakvänd ordnibg som vanligt när jag bloggar från mobil. XD
 
Vackraste mannen.. <3
Till top