Springa kissnödig!

Allmänt / Permalink / 0
Tog en springtur ikväll med. Det är rätt skönt faktiskt. Gick lite snabbare idag. Nöjd!
Har verkligen lyckats välja en tråkig väg. Springer ju fram och tillbaka samma väg och har nu förstått att hela tillbakavägen är en enda lång uppförsbacke.
Särskilt på ett stället. En mardröm utan slut.
..
Vill springa hela vägen utan att gå. Men det är just där i den där himla seguppförsbacken... Så går det inte.
Det går långsammare och långsammare och plötsligt går jag.
Men.. Meningen med träning är väl just att det inte ska vara lätt! 
..
Men jag glömde bort att kissa innan jag stack iväg. Kände inget under springturen. Men det var verkligen Megakris! Och det upptäckte jag när jag var klar.
Så fort jag var framme och egentligen ville lägga mig ner och flämta lite fick jag springa en bit till till en någorlunda dold plats!
..
Kanske är så man ska göra för att pusha sig lite extra. Springa nödig till en toalett?!
..
Är redan sugen på att gå ut och springa igen. Kanske har jag tagit mig förbi gränsen nu. Där träning börjar kännas kul!
Till top