På stan med tre barn

Allmänt / Permalink / 0
Vilken dag. Känner mig som en supermamma samtidigt som jag är så trött att jag skulle somna om jag blunda.
Blunda är föresten vad jag gör för stöket här hemma. Orkar inte!
..
 
..
Började med att hälsa på hos faster. Mysigt. :) åt lunch där och sedan stack vi iväg till polisen.
I vanlig ordning fanns det ingen parkeringsplats. Fick ställa mig en bit bort och gå med pojkarna. Yeey...
..
Men att göra pass gick smidigt. Jo Jag blev svettig men det berodde på att det från ingenstans blev vår!!!
Men det gick fint. Pojkarna skötte sig fint till skillnad mot någon snubbe på 10 dagar som vägrade öppna ögonen. Haha.. Typiskt nybörjarmisstag. XD
(Fy vad liten den var föresten. Minns inte att jesaja varit sån?)
..
Sedan skulle det handlas. Jag lastade vagnen full med barn och rejsade runt i matbutiken. Ja för jag var under tidspress.
Skittungt och halva umeå handlade idag. 
Men det gick också fint. Jesaja blev hungrig i kassan. Men slet upp en ersättning så fort den var betald.
Hade tänkt köpa en innan jag satt igång men när jag såg köerna och klockan sket jag i den ideen. (Ersättningen jag hade tagit med mig var dålig)
..
Körde fel lite när jag skulle till orhans jobb och körde ett varv runt umedalen. XD 
Men jag kom i tid.. 
..
Nu är jag så trött. Men nöjd. 
Jesaja däremot verkar inte trött. Han kan inte ligga på rygg längre. Måste vända sig. Men blir så frustrerad på mage. XD märkligt...
 
Till top