Kransar och nattning av andras barn

Allmänt / Krans, barn / Permalink / 0
Spenderade min kväll med att spana på kransinspitation.
Önskar det fanns nån knapp man kunde klicka på för att få bort allt rat.
Ja jag fattar, du gjorde en krans. Du är nöjd och stolt. Vill visa världen.och den gör sig säkert jättefin på dörren.
 
 
 
Men vill jag se en vanlig grankrans med en rosett på? Vill jag se en sne och vind kreation. Vill jag se en mosskrans lite för plåttrigt dekorerad av kottar, bär och glitter? Vill jag se optisk obalans och estetiskt kaos?
Blir jag inspirerad av det och väcks med nya ideer?
Näe...
 
Man får lägga ut sina fula host kransar på nätet. Självklart. Haha jag gör det ju själv. (Smaken är som baken. Det jag gör uppskattar inte alla)
Men när man söker inspo önskar jag man kunde sortera.
 
Medan jag satt där djupt inspirerad missade jag massa meddelanden från Linda om att bebis var på g och barnvakt behövdes. Gah.
Kvällen slutade med att jag hängde hos dem och nattade äldsta tjejen i väntan på hennes farmor och farfar.
 
Blir alldeles uppspelt. Bebisen kommer!!!
Vet ju själv känslan. :)
Just det kan man ju längta tillbaka till med graviditeten. När det äntligen sätter igång. När det faktiskt äntligen tar slut och man snart får möta sin nya bebis! 
Förväntan
 
Till top