Jul snart?

Allmänt / Permalink / 0
Låg och snackade kalas med killarna innan läggdags.haha kalas alltså.
Påminde om och om igen om vems födelsedag som var i tur. Att det var långt kvar.
Fast samtidigt så mysigt att spåna ideer med killarna.
 
Ja det är väl en sak jag har att se fram emot. Nu när bröllopsfotograferingen är överstökade ser jag mot december. Jesajas födelsedag.
Men också advent, jul, mys...
Måste ha nåt att se fram emot och planera. Älskar att planera!
 
 
Natael började också snacka om allt vi gjorde förra julen här om dagen, så han ser också fram emot detta. Haha. 
Blommor, pepparkakor, pepparkakshus, julgranen (ja redan när vi fått ordning här tittade han över vardagsrummet och sa "julgranen skulle kunna stå där!") god mat, julklappar, det blir mys.
 
December det.
Vi ska bara ta oss igenom hösten. Den blir bra tror jag. Det kommer gå fort.
Skrattade idag åt snö i kosovo och frost hos mor och far. Haha här är såååå varmt. XD
Jag är inte gravid denna höst!
Mor och far kommer nog hit... tror jag.
Det är två månader. Jag jobbar. Lite kul högtider på jobbet.
Hösten kommer kila förbi.
 
Ja men det känns fint. Då kan jag börja spåna i juldekorationer och julklappar. XD
Till top