Sovtåget ankommer till stationen

Allmänt / Permalink / 0
När klockan blir typ efter fyra. Ja kanske till och med närmare fem. Då är det svårt att somna om när Jesaja äntligen somnat.
Kände mig typ lite sugen på att slå på kaffet och göra morgon.
Men kom på att det är min sovmorgon. Så kan ju ligga här och glo på telefonen ett tag tills sovtåget passerar igen.
 
Gårdagen blev en spontan shoppingdag. Mest för mat men också lampor. Det blir ju mörkt nu.. ja vi har fortfarande inte lampor överallt. Men ett steg i rätt riktning. Vi klarar oss nog. Självklart tyckte jag inte allt blev rätt heller. Är jag trög. Hittar aldrig nå lampor med mysigt ljus. Jämt så himla starkt!
Vi köpte också ramar till de foton vi inte beställt än haha en push i rätt riktning kanske. 
 
Det var mysigt att komma ut en sväng med familjen. 
En heldag på stan.
 
Nu ska vi se om jag inte kan somna...
Till top