Begonia maculata

Allmänt / Permalink / 0
På jobbet. Massor med blommor, massor att göra! Många kunder. Kul. :)
Fick en blomma också. Av kollegorna. I inflyttningsgåva. Haha så gulligt. 
En begonia som jag tyckte var jättefin när vi fick in de.  Åh en sån ska jag ha. Skanderade jag högt för alla.
Fick sen höra priset. 189. Och det är bara som en stickling. Öh nej tack.
Så verkligen en uppskattad gåva. :)
 
 
Ja jag har ju nämnt tidigare att jag gillar mina kollegor och trivs jättebra här. ;)
 
Har shoppat loss i snittkylen också. Nu ska här göras blomsterarr! XD 
Ska se vad det blir av det hela. Kommer ha massor att göra i morgon. Baka och leka med blommor. Gå ut och leta efter det sista till arret! För att inte tala om att styla hemmet så det ser perfekt ut.
 
Det är kul att ha att göra. Både på jobbet och hemma! ;)
Till top