Ett slut på krypandet

Allmänt / Permalink / 0
Skulle vilja påstå att Jesaja går mer nu än han kryper. Han ger sig inte om han ramlar. Hoppar snabbt och smidigt upp på fötterna igen.
Sådär bara.
Jag har försökt filma i dagar nu men... Alltså det går inte. Så fort jag är redo med mobilen eller kameran så ramlar han eller typ stannar och stirrar på en smula. Ska sätta sig ner och leka.
Eller så vill han komma till mig så snabbt att han bestämmer sig för att krypa istället.
 
Helt galet. Han går typ jämt och jag får inget filmbevis! Gaaaah
Ja så småningom går han ju så bra att jag inte kan missa det. Tror inte vi snackar lång tid innan det är helt slut på krypandet. Men det är ju just dessa första stapplande steg jag vill ha!!!
 
Går det snabbare för varje barn eller? Jag menar skaffar vi en fjärde, skulle den gå vid åtta månader då?
 
 
Till top