Orange hår

Allmänt / Permalink / 1
Vill bli blond igen och har låtit håret vara ett tag.   Och tänkte att nu bleker jag det.
Mina förhoppningar var låga och resultatet blev lika så haha...
 
Orange med blonda slingor. Orhan kallar mig moroten. Lyckades bleka mindre på själva huvudet där jag innan tyckte jag satte mest blekmedel.
Och torrt fnösigt hår har man nu. Ja fattas ju bara att det går av. Gillar inte alls att bleka. Livsfarligt. Det går vila nu ett bra tag innan jag färsöker mig på nåt mer sånt. Och då behövs nog två flaskor haha...
Nå håret växer ju ut igen. Kan ju alltid bli lite korthårig igen.
Frisör känns ju inte värt pengarna. XD 
 
Om jag bär det som om jag tycker det är megahett så kommer ju folk se det så också. Eller?
#1 - - Margareta Löveryd-Andersson:

Riktigt snyggt blev det tycker jag!

Svar: Tack! Ser lite mindre gult ut på bild än vad de gör i spegeln. Tar väl ett tag att få bort allt rött. :P
Petra Gashi

Till top