Brända ögonlock

Allmänt / Isfiske, Lycksele, Solbränd, Umeåälv / Permalink / 0
Solbrända ögonlock och kinder efter en dag på älven. Solen sken inte ens, det var mulet, men tydligen gjorde snön det, när man bränner sig under ögonbrynen liksom. Pft..
Tur jag inte är ensam om att vara blond i familjen och bränna sig.
Skönt ute hur som helst. Trots bristen på sol kändes det inte så kyligt. Rörde man sig kändes jackan för varm.
 
 
Vi är i lycksele och myser hos farmor och farfar. Ja bland annat lite pimpling nere på älven idag (orhan fick två fina. Jag ides inte ens köpa fiskekort. Fick hänga med Jesaja, fotade och hjälpte de andra två små att pimpla). Annars har vi bara tagit det lugnt.
Trött har jag blivit. Galet trött idag efter utflykten. Fick flashbacks till en graviditet.
 
Snart är vi tillbaka i verkligheten igen. Några jobbdagar har jag framför mig.
Hoppas jag piggnar till. Just nu känner jag mig gaaaalet för trött.
Bjuder på bilder från isen framöver. Så länge några mobilbilder.
Till top