Det nya hemmet är sig likt

Allmänt / Permalink / 0
Nu när vi flyttar kommer vi hamna i samma hyreshus som vi lämnade när vi flyttade upp. Så det kan gå. Fast en större lägenhet! Lika många rum men mer yta. Balkongen i motsatt läge. Lite mörkare om jag minns rätt men men...
Åååh vad jag saknat en egen liten yta  för trädgård. Och jag är lycklig även med mitt blivande skogiga österläge.
 
 
PluttNatte
 
Minns att det var en liten sorg att lämna den lägenheten då. Jag älskade inte mariestad (ja det är där vi hamnar igen). Men den lägenheten.
Och så hamnade vi i en liten udda lägenhet i bygdeå. Omodern och ofräsch.
När jag tänker efter var nog inte den lägenheten så illa som jag tyckte då, men just då kändes det fruktansvärt.
 
Jag är trött på att flytta. Sen jag träffa Orhan har vi flyttat typ en gång per år.
Längtar efter att riktigt boa in mig någon stans.
Tror ju inte detta blir ett långtidsboende heller. Vi längtar ju efter hus. Trädgård. Och mycket plats för barnen.
Men nu vill jag ändå tänka att vi ska bo kvar där en lång tid framöver.
Till top