Som sommar

Allmänt / Permalink / 1
Åh så skönt ute idag. Man måste passa på att njuta så vi gick ut. En gammal svensk regel att man inte är inne när det är soligt och fint väder. Kanske beror på att vi har så få såna dagar.
Och nu är det ju verkligen så. Ett fåtal fina dagar!
Kändes som sommar idag. Och nu lär det väl dröja innan det känns så skönt igen!
Sånt där väder när man inte riktigt vet hur man ska klä sig. Känns så konstigt att man kan traska ut i bara tröjan att man klär på barnen i vinterskrud. De är alltid de som får lida haha...
 
 
Natael undrar och undrar när vi ska flytta ner. När syrenen blommar säger jag. Får se om det stämmer. Haha.. Kanske snarare är när de blommar ut.
Vi är taggade på att flytta ner allihopa. Längtar!
Men jag känner också att nu i juni vill jag verkligen se till att njuta av västerbotten och få ut det mesta.
Jobbar extremt mycket nu i Maj så får se hur det ser ut i Juni. Men jag ska se till att få ut så mycket som möjligt av det här landskapet sista månaden! Vill hinna med flera utflykter!
Vintern här uppe är ingen dröm. Men västerbotten med sin natur kommer nog ändå alltid vara mig kärt! Men räcker ju att köra upp en sväng på sommarn! ;)
#1 - - Anna:

Det stämmer nog med syrenen, men beror som alltid på klimatavvikelser! Jag längtar också!!

Till top