Reklam

Allmänt / Permalink / 0
Har inte gjort mycket idag. Börjar bli färdig och utan internet sätts flera saker som på paus. Hoppas fortfarande på ett mirakel och att jag får internet. Vore så skönt! Känns ju som jag kommer tappa nååågra kunder utan kort. Förutom bristen på blombud.
 
Har gjort reklam om starten idag. Skulle ha ringt två samtal men glömde. För mycket i huvudet plus att jag har familj. Tar det i morgon. Blir nog lugnt förutom att blommorna kommer då. Butiken är ju klar. 
Ååååh onsdag kör vi!
 
Anordnade en tävling i och med starten. Och över förväntan alltså.
Efter vår katastrofala tävling på buketten förväntade jag mig noll. Var lite nervös.
Men det trillar in folk som tävlar hela tiden. Nya följare som dyker upp, både på Instagram och Facebook.
Nej vi snackar inget viralt här men från att ha väntat sig att typ mamma skulle tävla ensam till detta.
Rörd!
Nu svettas jag över att behöva välja en vinnare istället.
 
Ska gå och dela ut reklam i brevlådor nu. Har skrivit ut ett antal hundra... För lite jag vet.. men orkar jag gå genom hela Mariestad tror ni?
Så värt det. Funderade på annons i tidningen men det här gav ju nog så bra utdelning. För en spottstyver. Presentkort, skylt påpbutiken, lite utskriftspapper och bläck. Tjopp!
Vem läser tidning nu för tiden? Möjligen för att den äldsta kundkretsen 
Haha får väl se hur många kunder som dyker upp i butiken också.
 
 
Till top