Det har börjat..

Allmänt / Permalink / 0
Idag hade jag planerat att komma i ordning inför eventuella julruschen.
Jag skulle städa, fixa snittet som kommitg i söndags, göra fint i butiken med allt det nya och göra många färdiga buketter och grupper. Vara förbered liksom.
Pfffffft...
.
 
Julruschen gick ut hårt och startade idag. Städade inget, gjorde någorlunda fint i butiken och fick ordning på snittet, prio. Men typ två grupper och noll buketter. Haha
.
Datorn bara plingade och plingade om bud från euroflorist inför veckan. Det var folk hela tiden i butiken. Telefonen ringde och folk skrev på insta.
Arbetsplatsen såg ut som ett bombnefslag för jag hann ju inte städa!
Skämdes ju. Och dessutom det magra utbudet på grupper.
Kom folk och frågade om kranser också. Tog en beställning till i morgon åt bästa grannen men tror knappt jag ids eller hinner nå mer.  Seriöst. Nästa år ska jag binda ett stort lager!
 
Ett angenämt problem förstås men en sån dag då jag önskar jag hade någon mer med mig.
Känns ju åndå bara som början. Toppen av isberget. Det är väl typ Torsdag - Söndag som kommer bli mest. Tror jag.
Ja alltså jag vet ju inget. Haha så spännande!
.
Nå i morgon är det Tisdag. Tisdagar är alltid tisdagar. Så gissar jag kan fixa det jag inte hann idag!
Till top