Hetta

Allmänt / Permalink / 0
Igår hälsade vi på hos en fd arbetskamrat till Orhan. Tillsammans med en annan fd arbetskamrat och deras respektive.
Trevligt att komma ut lite, och träffa nya människor. Sånt vill jag ha mer av livet. Fast anar att det blir mindre så fort företaget startar haha...
De bodde typ i mitt drömhus. Ja många saker som jag tänker på när jag kikar på hus. Även Orhan kände så haha..
 
Idag ska jag städa hela dagen tänkte jag haha. Så det är tiptop här hemma inför svärföräldrarnas besök haha.  Så tiptop det kan bli alltså. De kommer inatt.
 
Ska dessutom bli hysteriskt varmt idag. 33 grader som max verkar det som nu enligt yr. Verkligen passande att storstäda då. Vi borde väl ligga på en strand egentligen.
Men får se om vi ids, hinner eller klarar av att promenera ner till en strand i hettan.haha...
 
Till top