Trender

Allmänt / Permalink / 0
Fick precis upp ett instagraminlägg på en vara som tydligen sålt slut direkt hos dem.
 
Det gläder mig. Gläder mig verkligen. För jag har köpt in samma. Nåt rätt har jag alltså gjort då. Grämer mig lite att jag tog så få.
Men det oroar mig att folk säljer slut hejvilt på den redan nu.
När jag väl ställer fram den kommer folk säga.
"Åh asså den där är bara så våren 2018."
Eller
"ååh en sån har jag också hemma! Alla jag känner har en sån. Så fin!"
 
Tror när jag väl sätter igång kommer jag sitta klistrad vid trender.
Så fort någon kändis interiör-instagrammare lägger ut en byrå med en blomsterananas på. Då SKA jag ha massa blomsterananas.
Börjar det delas skrikrosa glasvaser. Då finns det hos mig. 
Det är hos mig det händer först. Helt klart.
 
Lycka till, till mig. När elefantöra plötsligt blev megapopulärt gick det inte att få tag på. Vem odlade elefantöra liksom.
Nu finns det i överflöd och jag tycker det känns som det lugnat ner sig med det. Plötsligt gick det ju att få tag på överallt.
 
Vore lättare om det var jag som spred trender. Då kan jag bestämma.
Jag säger att svarta blommor ska vara grejen till hösten nu.. räknar med att de ska hålla i sig framåt våren 2019.
Sprid det vidare!!! Inspirationsbild får komma sen. Hehe
Till top