Påskbuffe

Allmänt / familj, mat, påskbuffe / Permalink / 0
Jag myser när jag får planera en större middag. Bjuda folk på mat. Det är kul grejer det.
Nu till påsk får jag tillfälle. Familj och släkt kommer. Ska bli roligt. Sitter och tittar på roliga alternativ. Klassiskt med en twist tänker jag! haha..
 
Saknar att laga mat nu när jag jobbar och Orhan mer är hemma. Visst jag jobbar inte alla dagar i veckan men det var också lite mysigt att förbereda maten och vänta på att Orhan skulle komma hem. (Han kom alltid sent när han jobbade så jag var alltid lite besviken!)
Kan sakna lite att vara hemma med barnen faktiskt. 
Även fast jag nu vet att man efter typ ett halvår blir knäpp och längtar efter andra människor att umgås med. En paus från de eländiga småbarnen och att bara få pyssla med något.. eget! haha
 
 
 
 
Ja det här inlägget bytte helt riktning.
Men att vara hemmafru hade sin charm och jag kommer sakna det lite!
Framför allt matlagningen.
 
Påskbuffe var det ja..
Det ska bli kul!
Till top