Vår i luften

Allmänt / Permalink / 1
Idag kändes det som vår.. eller vårvinter som man väl säger. Solen skiner. Snön smälter. Ja det ser ut som vinter men känns som vår.
Härligt.
Skotrarna susade förbi. Alla skulle ut! 
En perfekt dag att hänga ute liksom. Tänkte mig en södervägg med en kopp kaffe. Snökojor med barnen. Bus och mys.
Meeeen...
 
Jag jobbade.
Jaja. Sånt är livet. Den här vårtrenden ser ut att vända lika snabbt igen också. Ser ut att bli kallt igen. 
Snöar gör det också. Helt hysteriskt. Det slutade bara lite spontant idag för att att sedan fortsätta.
Ja... jag längtar efter varmare dagar nu.. att snön börjar ge upp!
 
Sånt här längtar jag efter nu. Från april förra året!
 
Folk har i alla fall vårkänslor. Alla frågar efter lökväxter.
Dessutom ett evinnerligt tjat om trollhassel. haha.. de är de där insta-bilderna på hassel med fjäderblommor i som satt ideer i folks huvuden.
Galet vad lättpåverkade vi är. Vi snackar inte några personer utan det kommer som in flera varje dag! Man borde hålla koll på såna saker som kan råka bli en trend så man har ett lager redo när folkhorderna ger sig ut på jakt för att själva kunna skapa sina perfekta instagrambilder.
Fjäderblommor... 
 
Jobbar i morgon med men jag ska på lunchen besöka partyaffären bredvid och köpa saker till Gabriels kalas. Så det taggar jag. Måste tänka ut nån present också. Har verkligen noll ideer. Tycker deras rum är nog fyllt med leksaker nu. Behövs det verkligen mer?
Men... klart pojken ska ha presenter! Som barn är det ju viktigare att få än vad man får!
 
 
#1 - - Linda :

Åhhhh jag har velat ha trollhassel sen evigheter tillbaka o ha typ i taket och hänga saker i 😂 Och i krukor !!! Finns de o köpa alltså ?:O

Svar: IJa sånt brukar man kunna köpa hos florister.nte än.. hos oss i alla fall. Men vi brukar ha och har tjatat på chefen om att få hem nu. Hoppas det kommer nu i veckan. 😉
Petra Gashi

Till top