Ett mål

Allmänt / Permalink / 0
Beställde hem super-lite snitt nu eftersom det varit så lugnt. Vill ju inte stå och slänga en massor eller ha skyhöga räkningar när folk inte handlar.
Men lyckades klicka hem många röda rosor vilket jag fick lite klump i magen över igår.
Hur tänkte jag nu? Föll för mängdrabatten! Klant!
 
Men idag kom någon som firade 50årig bröllopsdag och skulle ha 50 röda rosor. Bra start på dagen haha och jag står istället med alldeles för lite röda rosor.  Men jag är hemskt tacksam för det!
Har överlag gått bra idag. Då längtar man efter att beställa hem mycket nytt snitt.
 
Det är ju så kul. Önskar jag kunde ha ett jättestort spännande utbud av snittblommor. Men det kräver ju att det kommer folk och handlar också!
Drömma går ju! Ett mål kanske. Största och intressantaste utbudet av snitt i Mariestad innan nästa jul!
 
Till top