Trött ändå

Allmänt / Permalink / 0
Nytt rekord idag. Precis men ändå. Hehe. Och helgen är inte slut än.  I morgon är ju den riktiga dagen. Vet inte alls vad som väntar.
Ska skrivas upp i högtidspärmen. Allahelgona=bra. 
Inte helt oväntat kanske.
 
 
Fast vet inte om det bara berodde på alla helgona. För sålde mycket annat också. Har spanat efter min annons men inte sett den ens trots flitigt uppdaterande. Vet inte om nätannons är en hit. Kan inte avgöra? Kom mycket nytt folk. Men vet inte vad det berodde på.
Kul hur som helst. Känner hur min dipp börjar avta. Även om jag känner mig trött.
Mycket jobb nu när det varit mycket folk och trött i kropp och knopp grund av det men också. Trött bara. 
 
Ska bli skönt med en lugn söndag och sen nya tag. Försöka marknadsföra farsdagsblommor.
 
Mamma har tagit hand om sjuka Jesaja i dagarna två och det är jag hemskt tacksam för med tanke på vad jag hade missat annars!
Pappa droppade också in och det blev fredagsmys med dem. Trevligt!
Till top