vabba

Allmänt / Permalink / 0
Blev vab idag. Typiskt pinsamt.
Lämnade barnen, gick till jobbet och så ringde de. "Han har ju kvar utslag som är vätskefyllda!"
Vaaaa?
 
Kände mig lite som en struntmamma som försökt smussla dit ett sjukt barn. 
Och de måste trott jag var gråtfärdig för de tyckte så synd om mig. Är ju alldeles rödögd av inflammationen. haha ser ut lite som jag gråtit sönder. Tycker det är lite fint ändå att alla oroar sig så för min butik när jag måste vara hemma. men så är det. Det är ju jag som valt detta. Med småbarn!
Jaja.. en dag hemma.. troligen två. Känns ju lite typiskt. För då jämnas ju som vinsten från förra veckan ut. Typ. Kanske är lite att ta i. Jag skulle kunna ha sålt pisslite idag. Vem vet.
Men kanske lika bra att jag är hemma. Min syn är sämre märker jag. Ser suddigt. haha. Blinkar och blinkar men allt är som ett ludd.
Typiskt störigt när man för övrigt mår prima liv!!!!
 
Jobbar på här hemma i alla fall. Har fixat annons för farsdag. Med tidning, facebook och insta. Beställt blommor. Ringt lite samtal och jag har mänder med bud via euroflorist att ta tag i också. Vet inte om jag tar det när Orhan kommer hem eller om jag och Jesaja tar en tur sen.
Men vabbar ändå.Tjänar ju inga pengar precis av att göra kontorsjobb hemma.
 
 
Till top