Hinner inte med

Allmänt / Permalink / 0
Skulle arbeta bort buden så jag skulle kunna ta det lugnt och skicka iväg Orhan tidigt i morgon.
Ähum.
Hann inte allt. Insåg att jag hade behov av fler blommor.
Fick ett samtal på euroflorist då jag hade mage att ifrågasätta deras rosgåva. Ifrågasatte inte egentligen. Mest påpekade att jag trodde deras bild och vad jag kunde få ihop för slanten kunde orsaka eventuella irritationer.
 
Det hysteriskt kärleksfulla fönstret
 
Spännande dag. Fattar inte vars tiden tar vägen seriöst. Hann ju inget och vid tre typ tittade jag i kors. Sen var klockan fem!?
Man blir trött av att.. göra saker så koncentrerat? Jag vet inte.
Lappar överallt, buketter överallt och kylen ser typ tom ut. Tragiskt. Alla hjärtans dag är inte här än och kylen är trist haha...
 
Orhan ska ev åka till en annan grossist i morgon och shoppa. Själv ska jag köra på för att få ut buden.
Tror jag ska sätta mig nu och knåpa ihop ett körschema. Så alla blir glada och det går fort.
Hade ju önskat jag hade lite roliga färdiga buketter i butiken också.
Suck.
Hinner ingenting!!!!
Till top