Utslagen

Allmänt / Permalink / 1
I morse var jag inställd på att sjukskriva mig. For med Natte till butiken och skrev en skylt.
Jag var så trött, matt och illamående. Kände verkligen att min kropp sa åt mig att slappna AV LITE!
Meen atte.. väl i butiken insåg jag ju att jag inte har tid att hålla på och vara lite sjuk. Hade ju beställningar att få ut. Begravning!!!
 
Nå jag klarade dagen. Och sålde bra. Så fanns väl nån mening med det. Typ inget snitt kvar. (För att ha en vision om att bli störst på snitt är jag hemskt feg med att beställa hem. Blev lite rädd när jag såg hur stora räkningarna blir haha!)
Tror inte jag håller på att bli sjuk. Men det har varit en tuff vecka. Har spänt mig och stressat. Då blir man väl lite matt.
 
 
 
Väl hemma har jag städat. Det är mitt helgnöje. Varje helg ränner jag runt och städar det jag inte hunnit under veckan.
Orhan är all in för underhåll. Han plockar, sopar smulor, håller köket under vardagarna. Men jag är i detaljerna. Dammtorkning, badrum, köksluckor, speglar osv osv...
Och det brukar ta typ en dag. Så ja. mina helger känns som. Städstress.
 
I morgon ska jag till päronen.
Ja jag vet inte riktigt när jag tänkte jag skulle vila lite? 
Oklart...
#1 - - Anna:

Vi tänkte att om du vill ha egentid här så ska vi nog kunna hitta på nått med grabbarna Gashi!!!

Svar: Gulligt. 😊 Vill ju egentligen hinna umgås också. Med barnen med!
Petra Gashi

Till top