Back to work

Allmänt / Permalink / 0
Det var faktiskt med lite tunga steg jag gick till butiken. 
Haha det är skönt att dega hemma. Men jag hade mycket att göra så bara att köra igång. 
 
Märks att det är januari. Helt dött. Men det gjorde inget. För jag var upptagen hela dagen och det var hysteriskt rörigt eftersom hag skyltade om, plockade bort jul, städade ich tog emot leverans samtidigt. Obs inte klar än!!!
Typ fem kunder...
En av favorittanterna kom förbi. Hon påminner så mycket om mormor på nåt sätt. Lite.. bestämd Och säger precis vad hon tycker.  Haha
Var lite generös mot henne en gång och hon är nu en trogen kund.
 
 
 
Fick besök av en leverantör igen, han var ju förbi i November, för han ville visa lite fler varor då jag inte kommer på mässan. Jag råkade handla lite mer. Livsfarligt att handla med en försäljare bredvid Haha... De grejerna kommer nu i slutet av januari. Gött. Har helt slut på bla plantenrigskrukor för eventuella grupper. Haha
 
Har handlat till påsk också på ett annat ställe. Nu drar ju mässorna igång och saker tar slut. Lite ledsen att jag inte kommer iväg på nån.
Ska klura vad för mer ställe jag ska shoppa från i vår. Om jag behöver
 
Ja nu var verkligen semestern slut.
Till top