Kämpa på morsan

Allmänt / Permalink / 0
Älskar barnens små utvecklingar och även om jag på sistone blivit hemskt duktig på att inte utlämna dem. Eller snål. Kommer sakna inlägh om Jesajas första tid i framtiden. Och inlägg om vad de sagt och gjort. Roliga minnen ur vardagen. Helt klart.
Men jag ids inte blogga så hårt mer och kanske lika bra.
Men kan inte låta bli.
 
Natael har en ny cool kaxig attityd going on. Alltså. Han beter sig precis som jag när jag är sur. Han tar ingen skit. Gör jag fel då får jag minsan höra! Stor kille.
Och sen har han tagit storebrorsa rollen till helt ny nivå. Han tar hand om de andra. Uppfostrar dem.
 
Måste gå på dejt med dem snart igen. Bästa killarna!
 
Idag sa han till mig.
"Ja du jobbar på mamma. Du jobbar mycket. Du kämpar verkligen på där i butiken. Och pappa bara tar det lugnt. Han slutar jobbet jättetidigt."
 
Made my day. Bara så alla vet. Jag försvarade Orhans heder och sa att han inte tar det så särskilt lugnt. Att vi jobbar i princip lika mycket.  Jag är en kärleksfull fru.
Kämpar på...  Han ser min kamp alltså. 
 
Tycker de där tre pojkarna bara blir mer och mer personligheter för varje dag. 
Till top